loading...
دانلود بهترین ها
admin milad بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی انگری بردز اسپیس آیفون Angry Birds Space HD 1.3.0 iPhone

.

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین فضایی آیفون Angry Birds Space HD 1.3.0

برای گوشی های آیفون،آیپد و آیپاد iPhone

.

دانلود بازی Angry Birds Space  بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز به صورت HD برای آیفون،آیپد و آیپاد iPhone منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز برای گوشی های آیفون،آیپد و آیپاد رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج و اکشن Samurai Tiger 1.2 – آیفون و آیپد

.

Samurai Tiger یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای ایفون و آیپد می باشد. این بازی یک بازی نقش آفرینی بسیار زیبا می باشد که شما در این بازی با گشتن دشمنان خود پول جمع کرده و با خریدن ایتم های موجود در بازی خود را قدرتمند می کنید. گرافیک این بازی بسیار زیبا و بازی دارای محیط ۳D می باشد.

این بازی شما را برای مدت بسیار طولانی می تواند سرگرم کند. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت بست دانلود دریافت کنید.

.

admin milad بازدید : 6 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 1.2.237741 برای آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آیفون ، آیپاد و آیپد

به همراه نسخه کامل شامل تمامی اپیزودها و قسمت های قفل بازی

 

Plants vs Zombies 2 1.2.237741 امروز بازی Plants vs Zombies 2 را برای آیفون ، آیپاد و آیپد آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. سرانجام نسخه دوم بازی زیبای گیاهان در مقابل زامبی ها برای سیستم عامل iOS توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی Plants vs Zombies 2 , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در ۹ روز اول انتشار خود حدود ۲۵ میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید هم اکنون میتوانید بازی Plants vs Zombies 2 را برای آیفون و آیپد خود به طور مستقیم و رایگان از سایت بست  دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

admin milad بازدید : 4 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Asphalt 8: Airborne برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

دانلود بازی Asphalt 8 Airborne برای آیفون

 

Asphalt 8: Airborne یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل iOS می باشد. بازی Asphalt 8 که به تازگی جدیدترین آپدیت آن منتشر شده است ، یکی از برترین بازی های سبک مسابقات اتوموبیلرانی در آی او اس است . شما در این بازی رانندگی با برترین ماشین های روز دنیا را در مسیرهای جالب و متنوعی تجربه خواهید کرد . انواع مسابقات و حریفان قدرتمند نیز وجود دارند تا هیجان بیشتری را در اختیارتان قرار دهند .

بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است و مکانیزمهای رانندگی ، برخوردها و تعقیب و گریزها نیز بسیار قدرتمند طراحی شده اند . توصیه میشود این بازی را با جدیدترین دیوایسهای آی او اس تجربه نمایید تا لذت بیشتری ببرید . هم اکنون میتوانید بازی Asphalt 8 Airborne را از ادامه ی مطلب و از سایت بست دانلود به صورت مستقیم دریافت نمایید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

admin milad بازدید : 6 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای آیفون

 

Need for Speed Most Wanted یک بازی فوق العاده ، یکی از برترین بازی های سبک مسابقات اتوموبیلرانی است که تاکنون برای iOS منتشر شده است . شما در بازی نیدفور اسپید ماست وانتد میتوانید یکی از برترین و با کیفیت ترین شبیه سازی های ممکن برای سیستم عامل آی او اس را تجربه نمایید . در این بازی شما امکان بازی با جدیدترین ماشین های روز را خواهید داشت و میتوانید از بین حالتهای مسابقه ی سریع ، داستانی و مسابقات رکوردی ، گیم پلی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و به مسابقه بپردازید .

همچنین امکان بازی مالتی پلیر به صورت آنلاین نیز در این بازی فراهم شده است و شما میتوانید لذت مسابقه دادن با دوستانتان را ببرید . شما هم اکنون میتوانید بازی Need for Speed Most Wanted برای آیفون ، آیپاد و آیپد  را از ادامه ی مطلب و به طور مستقیم از سایت بست  دانلود ، دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Fruit Ninja v1.8.1 برای آیفون و آیپد

دانلود بازی Fruit Ninja برای آیفون و آیپد

 

Fruit Ninja v1.8.1 امروز بازی فروت نینجا یا همان بازی Fruit Ninja را برایتان آماده کرده ایم . در این بازی فوق العاده شما باید با تکه تکه کردن میوه هایی که برایتان پرتاب میشود ، امتیازات بیشتری کسب کنید و رکوردتان را افزایش دهید . در این بازی شما میتوانید از بین سه نوع حالت گیم پلی ، حالت مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید و به ادامه ی بازی بپردازید .

همچنین شما میتوانید رکوردهای خودتان را در این بازی ثبت کنید و در سراسر جهان و بین پلیرهای مختلف ، آنرا مقایسه کنید . شما هم اکنون میتوانید بازی Fruit Ninja برای آیفون  را از ادامه ی مطلب و از سایت یاس دانلود ، به صورت مستقیم دریافت کنید .

 

 

 

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی پو Pou 1.4.26 برای آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Pou برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

Pou 1.4.26 یا پو یک بازی زیبا و جذاب در سبک شبیه سازی , فانتزی برای سیستم عامل آی او اس و اندروید است . دوست دارید یک حیوان خانگی داشته باشید؟ دوست دارید مراقبت کردن از یک حیوان خانگی را تجربه کنید؟ دوست دارید به حیوانات غذا بدهید؟ شما میتوانید همه این لذت ها را در گوشی هوشمند خود و با بازی پو تجربه کنید. پو عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو یک بازی شبیه ساز نگه داری از حیوانات خانگی است. حیوان خانگی شما در این بازی Pou نام دارد و بسیار بامزه،بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز است و همیشه برای شما دردسر درست میکند که شما باید مشکلات او را حل کنید.

در بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. اگر از علاقمندان به بازی های فانتزی هستید هم اکنون میتوانید بازی Pou را برای آیفون و آیپد از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی King Oddball 1.1.4 برای آندروید

 

دانلود بازی King Oddball برای اندروید

 

King Oddball ۱.۱.۴ یا پادشاه عجیب و غریب یک بازی در سبک فکری, ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. امروز تصمیم داریم یکی از محبوترین بازی ها سیستم عامل اندروید را برای شما گیمرهای عزیز قرار دهیم. بازی King Oddball یک بازی جذاب تقریبا شبیه سری بازی های Angry Birds است. همچنین ابن بازی محبوب برای سیستم عامل IOS هم منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی یک پادشاه عجیب و غریب است که با زبان درازی که دارد سنگ هایی را به سمت دشمنان پرتاب میکند. شما باید با پرتاب سنگ نیروهای دشمن, وسایل نظامی مثل تانک و بناها را نابود کنید.

هرچه تخریب بیشتری انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.  بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله جذاب است که میتواند برای ساعت ها وقت شما را پر کند پس اگر از علاقمندان به بازی های فکری و ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی King Oddball را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 3 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Rayman Jungle Run 2.1.1 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Rayman Jungle Run برای اندروید

 

Rayman Jungle Run 2.1.1 یک بازی در سبک فانتزی, ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا شما با کمپانی Ubisoft و سری بازی محبوب ریمن آشنایی دارید. بازی که پر از شور و هیجان و ماجراهای جذاب است و حالا این کمپانی قدرتمند نسخه اندروید این سری بازی Rayman Jungle Runمنتشر کرد تا دارندگان گوشی های اندرویدی هم بتوانند لذت این بازی را بچشند. شما مثل همیشه در نقش ریمن قرار دارید ولی ایندفعه به صورت یک دونده در جنگل.

شما در بازی ریمن باید انواع جایزه ها و امتیازهای مختلف را برای رسیدن به مرحله ی بعدی کسب کنید ولی در این راه انواع دشمنان مختلف وجود دارند که کار را برای شما سخت خواهند کرد. از مهمترین ویژگی های بازی  میتوان به گرافیک فوق العاده عالی, موسیقی بسیار جذاب, تعداد مراحل زیاد, مکان های زیاد برای کشف کردن و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقمندان به بازی های فانتزی, ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Rayman Jungle Run را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 4 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Sunny Hillride 1.0 برای آندروید

 

دانلود بازی Sunny Hillride برای اندروید

 

Sunny Hillride 1.0 یک بازی در سبک  ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. این بازی یک بازی بسیار اعتیادآور و جذاب است که میتوانید ساعت ها شما را مشغول کند و حتی از کار و زندگی شما را بی اندازد. بازی Sunny Hillride دارای داستان خاصی نیست و فقط داستان کلی آن این است که شما با خانواده تان به مسافرت میروید و در طول مسیر با مسیرهای سخت مواجه میشوید و باید بنزین ماشین تان را تامین کنید و از جان خانواده تان محافظت کنید. شما در بازی از تپه های سر سبز, برفی و بیابانی وگرم باید عبور کنید وسکه هایی که سر راحتان است را جمع آوری کنید چون این سکه ها بسیار برای خرید بنزین بدردتان میخورد.

همچنین وقتی که از یک تپه پرش میکنید باید محاسبات دقیق انجام دهید تا ماشین واژگون نشود. علاوه بر این ها باید مراقب چمدان و قفس پرنده تان باشید تا از بالای ماشین به پایین نیافتد و از همه مهمتر حواستان باشد که ناگهان اعضای خانواده از پنجره ماشین به بیرون پرتاب نشوند. بازی Sunny Hillrideدارای گرافیک فانتزی و رنگارنگی است و با حجمی که این بازی دارد بسیار عالی کار شده است. گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آور است و میتواند وقت شما را به راحتی پر کند. پس اگر از علاقمندان به بازی های فکری و ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Sunny Hillride را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید تان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Temple Run 2 v1.0.1 برای اندروید

 

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

 

Temple Run 2 v1.0.1 یک بازی بسیار پرطرفدار در سبک دویدن آزاد و دویدن بی پایان است . اگر نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده باشید ، با گیم پلی اعتیادآور آن آشنا هستید . نسخه ی دوم بازی Temple Run 2 نیز با همان گیم پلی البته با بسیاری از ویژگی های جدیدتر منتشر شده است که میتوانید ساعتها با آن سرگرم شوید . یکی از بخش هایی که به این بازی اضافه شده است ، بخش معدن آن است که شما با سوار شدن بر یک چهارچرخه ی سریع و متحرک ، باید از ریل های خطرناک و در بعضی مواقع نصفه و نیمه عبور کنید !

در بازی  شما با جمع آوری سکه ها و الماس های به رنگ مختلف میتوانید برای خود قدرتی ها و آیتم های جادویی متنوعی خریداری کنید که به شما اجازه میدهد مسافت طولانی تری را طی کنید و امتیازات بیشتری را بدست بیاورید . شما عزیزان میتوانید بازی Temple Run 2 را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 14 1.3.2   فیفا 14 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی FIFA 14 برای اندروید

دانلود بازی فیفا ۱۴ برای اندروید

 

FIFA 14 by EA SPORTS 1.3.2 یک بازی فوق العاده عالی در سبک ورزشی برای سیستم عامل اندروید است.اگر یک گیمر خرده پا هم باشید حتما با بازی فیفا آشنایی دارید بازی که یک شبیه ساز بسیار واقعی فوتبال است و در دنیا طرفداران زیادی دارد و هر ساله یک نسخه از آن برای سیتم های مختلف عرضه میشود. اگر گوشی اندرویدی دارید بهتر است بازی FIFA 2014 را یک بار هم شده بر روی اسمارت فون خود تجربه کنید و لذت بازی کردن فیفا را به صورت لمسی بچشید.در نسخه ی موبایلی بازی فیفا ۱۴ بیش از ۳۳ لیگ با ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن وجود دارد که شما میتوانید با آن ها در بیش از ۳۴ استادیوم معتبر از سراسر دنیا به بازی بپردازید.

شما میتوانید در بازی فیفا ۱۴ گزارش ها را به صورت ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی گوش کنید که میتواند یک نجربه جدید در اسمارت فون های اندرویدی باشد. از ویژگی های مهم بازی FIFA 14 میتوان به گرافیک عالی, بازیکنان واقعی, تیم های واقعی, کنترل های لمسی, صداگذاری حرفه ای تماشاگران, میان پرده های جذاب و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقمندان به فیفا و بازی های ورزشی هستید هم اکنون میتوانید بازی FIFA 14 by EA SPORTS را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 120 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Top Eleven 2.17   بازی مربیگری فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Top Eleven برای اندروید

دانلود بازی مدیریت باشگاه فوتبال برای اندروید

 

Top Eleven 2.17 یک بازی در سبک شبیه سازی, ورزشی برای سیستم عامل اندروید است. اگر از علاقمندان به ورزش فوتبال و به خصوص مربیگری هستید پیشنهاد میکنم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. اگر فوتبال زیاد نگاه میکنید و از نحوه ی مربیگری تیم محبوبتان ناراضی هستد و در دل خود میگوید من اگر مربی این تیم بودم فلان کار را میکردم, حالا خودتان را آماده کنید رویایتان به حقیقت پیوست. شما در بازی Top Eleven میتوانید مربیگری تیم محبوبتان را بدست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را Coach کنید.

تیم شما در اوایل بازی یک تیم سطح پایین است و باید با مدیریت دقیق و تمرین ها خوب و اصولی قدرت تیم را افزایش دهید. همچنین برای پیشرفت بهتر باید خریدهای خوب, تعویض های به موقع و سیستم حمله و دفاع مناسب داشته باشید. بازی جزء ۱۰ بازی برتر اپ استورهای بیش از ۸۰ کشور دنیا مثل انگلستان ، فرانسه ، ایتالیا و آلمان است. پس اگر از علاقمندان به بازی های شبیه سازی, ورزشی هستید هم اکنون میتوانید بازی Top Eleven را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Cut the Rope 2 v2.0.0   طناب را ببر 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

دانلود بازی طناب را ببر ۲ اندروید

 

Cut the Rope 2 v2.0.0 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی Cut the Rope 2 نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند.

این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر ۲ است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی ۱۴ جعبه و ۳۵۰ مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Soccer Moves 1.4 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Soccer Moves برای اندروید

دانلود بازی فوتبال برای اندروید

 

Soccer Moves 1.4  یک بازی فوتبال جالب برای سیستم عامل اندروید است. اگه به فوتبال علاقه دارید. اگه حرکات تکنیکی بلدید. اگر دوست دارید به مسابقات جهانی بروید و اگر دوست دارید مهارت های فوتبالی خود را به چالش بکشید حتما بازی Soccer Moves را انجام دهید. این بازی یکی حرکات تکنیکی است که شما کنترل یک شخص را از اول بازی در دست دارید و باید با این حرکات از سد مدافعان بگذرید و گل ها زیبایی بزنید و امتیاز جمع کنید. بازی این امتیازها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید. این افزایش قدرت الزامی است چون هر مرحله از مرحله قبلی سخت تر میشود و دیگر شما به راحتی نمیتوانید از سد مدافعان رد شوید و شاید در بازی شکست بخورید.

شما در این بازی باید از سد ۸ مدافع عبور کنید که همانطور گفتیم آنها در هر مرحله قدرتشان در دفاع بیشتر میشود و کار را برای شما سخت میکنند. بازی Soccer Moves داری ۹۰ مرحله است که هر کدام از آن ها داری چالش های خاص خود هستند. یکی از مهمترین ویژگی های این بازی دارا بودن گرافیک HD خیره کننده و صداگذاری عالی است. پس اگر دوست دارید به یک ستاره فوتبال تبدیل شوید و به میادین جهانی بروید مهارت های خود را زیاد کنید و خود را در این بازی به چالش بکشید. پس اگر از علاقمندان به بازی های ورزشی و بخصوص فوتبال هستید هم اکنون میتوانید بازی Soccer Moves را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Racing Moto 1.1.9 برای اندروید

 

دانلود بازی Racing Moto برای اندروید

 

Racing Moto 1.1.9 برای علاقه مندان به بازی های موتور سواری و بازی های رکوردی یکی از بهترین گزینه ها میباشد . در این بازی که گیم پلی آن بسیار شبیه به بازی Lane Splitter میباشد ، شما در نقش یک موتور سوار عاشق سرعت و هیجان قرار میگیرید و باید در خیابان های بسیار شلوغی که حتی حرکت کردن در آنها دشوار است ، با نهایت سرعت تردد کنید وعلاوه بر انجام حرکات آکروباتیک ، از ماشین هایی که ناگهانی جلوی راهتان سبز میشوند نیز سبقت بگیرید .

همچنین سرعت شما نیز بر روی امتیازاتی که بدست می آورید موثر است و هرچه با سرعت بالاتری رانندگی کنید ، امتیازات شما با ضرایب بالاتری محاسبه میشوند . شما هم اکنون میتوانید بازی Racing Moto برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 37 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Highway Rider 1.4.5   بازی موتور سواری برای آندروید

 

دانلود بازی Highway Rider برای اندروید

دانلود بازی موتور سواری برای اندروید

 

Highway Rider 1.4.5 یا موتورسواری در بزرگراه یک بازی در سبک موتورسواری برای اندروید است. اگه عاشق سرعت هستید, اگه عاشق موتور هستید, اگه عشق خلاف در بزرگراه را دارید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. بازی پر از هیجان و سرعت که به راحتی میتوانید لذت یک موتورسواری واقعی را بچشید. بازی Highway Rider دارای ویژگی ها و نو آوری است که باعث تعجب گیمرهای اندرویدی شده است. شما در این بازی باید با موتور خود در بزرگراه ها با تمام سرعت برانید و مراحل را به پایان برسانید. ولی حواستان را جمع کنید چون بزرگراه بسیار شلوغ است و هر اشتباه کوچک میتواند باعث سرنگونی شما شود.

شما در بازی Highway Rider با پش سر گذاشتن هر مرحله پول دریافت میکنید که میتوانید با آن موتور خود را ارتقا دهید. همچنین اگر مراحل را بدون نقص پشت سر بگذارید دست آوردهایی هم به شما داده میشود که بسیار ارزشمند است. حواستان را جمع کنید چون اگر با سرعت زیاد بروید پلیس نیز بدنبال شما می آید و هر طوری که شده قصد نگه داشتن شما را دارد. گرافیک بازی ها در حد قابل قبولی است. پس اگر از علاقمندان به بازی های موتورسواری هستید هم اکنون میتوانید بازی Highway Rider را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 39 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی باب اسفنجی برای اندروید SpongeBob Diner Dash 3.25.3

دانلود بازی باب اسفنجی برای اندروید

 

بازی باب اسفنجی برای اندروید SpongeBob Diner Dash یک بازی در سبک مدیریتی و رستوران داری برای سیستم عامل اندروید است. ایندفعه بازی Diner Dash با شخصیت دوست داشتنی باب اسفنجی در بازی SpongeBob Diner Dash بازی کنید و لذت رستوران گردانی در زیر دریا را بچشید. در این بازی شما کنترل باب اسفنجی را بر عهده دارید و باید به مشتری های رستوران آقای خرچنگ به بهترین نحوه رسیدگی کنید.شما علاوه بر کار در این رستوران برای کسب تجارب بیشتر باید به رستوران های دیگر هم بروید و آنجا نیز کار کنید و از تجارب آن ها استفاده کنید.

شما باید در بازی رستوران باب اسفنجی به موقع به مشتریان سرویس دهید تا بتوانید ۵ ستاره کامل را از آن ها دریافت کنید. هر چقدر که به مراحل بالاتر بروید تعداد مشتریان زیاد میشود و رسیدگی بسیار سختتر میشود که اینجاست باید مدیریت خود را نشان دهید. پس اگر از علاقمندان به بازی های مدیریتی هستید هم اکنون میتوانید بازی باب اسفنجی برای اندروید را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید تان از سایت بست  دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 6 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Marvel Run Jump Smash v1.0.1 برای اندروید

 

دانلود بازی Marvel Run Jump Smash برای اندروید

 

Marvel Run Jump Smash v1.0.1 جدیدترین بازی عرضه شده برای اندروید است که از روی شخصیت های انیمیشنی محبوب این کمپانی ساخته شده است و در واقع مجموعه ای از پرطرفدارترین قهرمان ها و شخصیت های اسطوره ای دنیای فانتزی را در کنار هم جمع کرده است . گیم پلی این بازی بسیار سریع و هیجانی است و شما هیچ زمانی را برای استراحت ندارید و همواره در حال حرکت و مبارزه هستید .

شما در این بازی میتوانید با شخصیت های محبوبتان بازی کنید و از ویژگی های مخصوص و منحصربفرد هرکدام استفاده کنید . مثلا وقتی با هالک شروع به دویدن و مبارزه میکنید ، میتوانید از قدرت فوق العاده و مشت های اعجاب انگیز او استفاده کنید و همه چیز را بر سر راهتان خورد نمایید . یا مثلا با مرد عنکبوتی از روی ساختمان ها جهش کنید و با سرعت بیشتری مسیر را طی کنید . شما میتوانید بازی Marvel Run Jump Smash را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 60 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Smurfs Village  برای اندروید

بازی دهکده اسمورف ها + پول بی نهایت و دیتا

 

Smurfs Village v1.3.7 کمتر کسی است که بازی اسمورف ها را بر روی گوشی اندروید تجربه نکرده باشد . این بازی که درواقع از روی انیمیشن محبوب اسمورفها ساخته شده است ، یک بازی استراتژیک و بسیار گسترده است که تاکنون نسخه های مختلفی درمورد آن عرضه شده است و به صورت بازی های جانبی منتشر شده است . در این بازی طرفداران بازی های استراتژیک میتوانند به این اسمورف های بامزه کمک کنند تا دهکده شان را که در جریان حمله ی دشمن همیشگی شان از دست داده اند ، دوباره بسازند و آنرا آباد کنند .

در بازی اسمورف ها برای اندروید ، اختیار عمل شما بسیار گسترده است و شما میتوانید برای افزایش مرزهای قلمرو دهکده تان ، انواع ساختمان ها را بنا کنید و اسمورف ها بیشتری را به دهکده تان دعوت کنید تا جمعیت آن بالا برود . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این بازی ، قابلیت Real-Time بودن آن است ، به این معنی که مثلا اگر ساخت یک خانه را آغاز میکنید ، ممکن است ۱۲ ساعت واقعی برای ساخت آن زمان صرف شود که البته میتوانید با آیتم های ویژه ، این زمان را کمتر کنید . پیشنهاد میکنم بازی Smurfs Village برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Lane Splitter 4.0.4 برای اندروید + Unlocked All Characters

 

دانلود بازی Lane Splitter برای اندروید

 

Lane Splitter یکی از معروفترین بازی های سبک موتور سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل های مختلف است که برایتان نسخه ی اندروید آنرا را قرار داده ایم . در این بازی شما باید با نهایت سرعت به موتورسواری در خیابان های شلوغ بپردازید و از ماشین هایی که به طور ناگهانی مسیرشان را تغییر میدهند ، عبور کنید و جان سالم بدر ببرید . در این بازی هرچه سرعت شما بالاتر باشد ، امتیازات بالاتری دریافت میکنید .

همچنین شما میتوانید با انجام حرکات آکروباتیک و عبور سریعتر و نزدیک تر ، رکورد خود را افزایش دهید و آیتم های جدیدتری بدست بیاورید . همچنین در این نسخه که ما برایتان قرار داده ایم ، تمام کاراکترها آزاد هستند و شما میتوانید با هرکدام که خواستید به ماجراجویی بپردازید . شما میتوانید بازی Lane Splitterبرای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Little Empire v1.15.2.4 برای اندروید

 دانلود بازی Little Empire برای اندروید

 

Little Empire v1.15.2.4 یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده ی سبک استراتژیک و دفاعی میباشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی شما باید ابتدا قلعه ی خود را بسازید و سپس با استفاده از استراتژی های مناسب دفاع و حمله و تاکتیک های جنگی ، سعی کنید تا دربرابر دشمنان مقاومت کنید و از مردم خود دفاع کنید . این بازی دارای تعداد بسیار زیادی مرحله ی مختلف است که تعداد آنها به حدود ۲۶۰ مرحله میرسد .

در هر مرحله نیز دشمنان و ماجراجویی های جدیدی برایتان اتفاق میافتد که میتواند برای مدتهای طولانی شما را سرگرم نماید . اگر طرفدار بازی های استراتژیک و دفاع و حمله باشید ، مطمئنا از این بازی نیز لذت خواهید برد و دانلود آن را پیشنهاد میکنم . شما میتوانید بازی Little Empire را برای اندروید از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست  دانلود دریافت نمایید  .

admin milad بازدید : 89 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Zombie Highway v1.0 برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie Highway برای اندروید

 

Zombie Highway v1.0 یکی از بازی های زامبی کشی و اعتیادآور اندروید میباشد که در اکثر اسمارت فونها و تبلت ها آنرا دیده اید . در این بازی سرگرم کننده ، شما در نقش راننده ی یک ماشین قرار میگیرید و باید در یک بزرگراه متروکه و پر از موانع رانندگی کنید ، اما تفاوت آن با رانندگی های دیگر این است که تعداد زیادی از زامبی های عصبانی هم به ماشین شما آویزان هستند و قصد خوردن شما را دارند !

گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب ساخته شده و باید قدرت عکس العملتان بسیار سریع باشد تا بتوانید از پس هجوم زامبی ها بر بیایید . همچنین با پیشرفت در بازی ، میتوانید اسلحه ها و آیتم های جدیدتری را به ماشین خود اضافه کنید و رکورد بالاتری ثبت کنید . شما میتوانید بازی Zombie Highwayبرای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Tiny Thief v1.0 برای اندروید

 

 دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید

 

Tiny Thief v1.0 که پیش از نیز نسخه ی مربوط به PC آنرا برایتان قرار داده بودیم ، از جمله بازی های محبوب و مشهور سبک ماجراجویی برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید میباشد . یک پسر کوچک و بامزه ، کاراکتر اصلی این بازی است که نیازمند کمک شماست . دنیای دزدان دریایی ، دنیایی پر از ظلم و تاریکی است و این پسر کوچک میخواهد تا با شجاعت خود ، این تاریکی ها را از بین ببرد و با آنها مقابله کند .

مراحل بسیار جذاب و متنوعی در بخش های مختلف این بازی وجود دارند و شما میتوانید در محیط های مختلفی از جمله کشتی های افسانه ای ، قلعه های ترسناک و دره های عمیق به ماجراجویی بپردازید . داستان این بازی کمی شبیه به بازی رابین هود است و این پسر کوچک میخواهد تا با حقه های مختلف ، اشیای گرانقیمت را از دزدان دریایی بدزدد ! پس اگر طرفدار این کاراکتر بامزه هستید ، بازی Tiny Thief را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

admin milad بازدید : 39 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator v1.0   شبیه ساز پرواز برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator برای اندروید

 

F18 Pilot Flight Simulator v1.0  بازی شبیه ساز هواپیما جنگی است که شاید رویای خیلی از افراد را محقق کند ! در این بازی جالب ، شما میتوانید در نقش یک خلبان قرار بگیرید و تجربه ی جذاب خلبانی یک جت اف ۱۸ را تجربه کنید . تمام جزییات و ویژگی های مختلف درون کابین هواپیما و ظاهر بیرونی آن بخوبی و بسیار با دقت طراحی شده اند تا واقعی ترین تجربه ی ممکن را برای شما رقم بزنند .

همچنین محیط اطراف و آب و هوا نیز تغییر میکنند تا شما بتوانید مهارت های پروازی خود را در شرایط سخت نیز محک بزنید و پرواز و فرود آمدن در شب  و روز را امتحان کنید . حالت های نمایشی نیز قابل تنظیم هستند و شما میتوانید بهترین زاویه ی دید و شرایط نمایشی را برای خود انتخاب کنید . اگر طرفدار بازی های هوایی و پرواز هستید ، پیشنهاد می کنم بازی F18 Pilot Flight Simulator شبیه ساز پرواز برای اندروید ، از ادامه ی  مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت کنید .

admin milad بازدید : 4 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Robot Rush for Tango 1.0.5 برای آندروید

 

دانلود بازی Robot Rush for Tango برای اندروید

 

Robot Rush for Tango 1.0.5 یک بازی در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید است. اگر از علاقمندان به سبک بازی لیمبو هستد پیشنهاد میکنیم بازی Robot Rush for Tango را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این بازی شما در نقش یک ربات قهرمان و شجاع قرار دارید و حالا دشمن میخواهد سرزمین شما را نابود کند و اینجاست که شما باید از جایتان برخیزید و جلوی آن ها بایستید. در این راهی که قرار است پا بگذارید موانع و دشمنان بسیار خطرناکی وجود دارد. مثلا چطور میخواهید از یک اره بزرگ که در حال چرخیدن است عبور کنید بدون اینکه آسیب ببینید؟ همه این ها به شما و حرکاتتان بستگی دارد.

یک پیشنهاد برای شما دارم, به هیچ عنوان سکه های سر راهتان را از دست ندهید چون این سکه برای بالا بردن قدرتتان لازم میشود و از همه مهمتر در مقابله با رئیس دشمنان بسیار به کارتان می آید. گرافیک بازی خوب است و همانطور که گفتیم رنگ بندی و محیط بازی چیزی شبیه بازی لیبمو است و یک فرق هایی هم دارد به عنوان نمونه بعضی از موانع از رنگ های جالبی برخوردار هستند. پس اگر از علاقمندان به بازی های اشکن هستید هم اکنون میتوانید بازی Robot Rush for Tango را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید

 

Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 در سبک ماجراجویی و البته بازی های بی پایان منتشر شده است ، به این معنی که در این بازی ، مهمترین هدف شما کسب رکورد و ثبت بالاترین رکوردها و رقابت با جامعه ی جهانی این بازی میباشد . تاکنون نسخه های مختلفی از این بازی عرضه شده است و اینبار نیز نسخه ی Adventure Time آن را برایتان قرار داده ایم که میتوانید بار دیگر به دنیای پر هیجان ورزش های زمستانی و البته مسابقه ی پرهیجان اسکی وارد شوید .

در این بازی شما با بالاتر رفتن امتیازهایتان میتوانید وسیله ی نقلیه ی خود را عوض کنید و ویژگی های مختلف آن را ارتقا دهید تا بتوانید امتیازات بیشتری را کسب کنید . همچنین محیط ها و مسیرهای مختلفی نیز وجود دارد که میتوانید با لوازم مختلف و حتی سوار بر حیوانات عجیب و غریب از آنها عبور کنید ! گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور است و میتواند ساعت های زیادی شما را درگیر خودش کند . شما میتوانید بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت کنید .

admin milad بازدید : 3 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Farming Simulator 14 v1.0.9 شبیه ساز کشاورزی برای اندروید

 

دانلود بازی Farming Simulator 14 برای اندروید

 

Farming Simulator 14 v1.0.9 یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک کشاورزی است که چندی پیش نیز نسخه ی مربوط به pc آن نیز عرضه شده است . بازی های سبک شبیه سازی همواره دارای طرفداران خاص خود بوده اند و هستند و یکی از محبوب ترین بخش های آن ، بازی های مربوط به مزرعه داری و کشاورزی میباشند که این بازی نیز در این دسته منتشر شده است . در این بازی شما میتوانید اداره ی یک مزرعه را برعهده بگیرید و آنرا گسترش دهید .

شما در بازی از ابتدا یک زمین کشاورزی را در اختیار میگیرید و سپس میتوانید انواع محصولات را در آن بکارید ، میوه های مختلف را پرورش دهید و سپس با گسترش محبوبیت و ارتقا وسایل و ابزارتان ، به کسب درامد بپردازید و ابزارها ، ماشین آلات و آیتم های جدیدی را خریداری نمایید . همچنین یکی از قابلیت های جالب این بازی این است که شما میتوانید به صورت آنلاین و یا بلوتوث به دوستانتان متصل شوید و به هم کمک کنید و سرگرم شوید . شما میتوانید بازی Farming Simulator 14 را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Ninja Kid Run 1.1.4   نینجا دونده برای آندروید

 

دانلود بازی Ninja Kid Run برای اندروید

 

Ninja Kid Run 1.1.4 یا نینجا دونده یک بازی در سبک Run برای سیستم عامل اندروید است. اگر به بازی های هم سبک Temple Run و Subway Surfers علاقمند هستید به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی زیبا توسط Fun Games For Free ساخته شده است. در این بازی که در سبک بازی های بی پایان عرضه شده است ، شما در نقش یک بچه نینجا  قرار دارید و باید با سرعت و همچنین دقت کافی از موانعی که پیش رویتان است عبور کنید و بتوانید بهترین رکورد را برای خود ثبت کنید. همانطور که گفتیم در بازی Ninja Kid Run تمرکز و سرعت عمل یکی از فاکتورهای اصلی بشمار میرود بطوری که شما دارید از مسیر با سرعت عبور میکنید یک مانع عمودی رو به رویتان قرار میگیرد و شما باید ستاره های آهنین را به سمت موانع پرتاب کنید.

برای ثبت رکورد در بازی آیتم های مختلفی مثل راکت وجود دارد. مطمئنا شما با نحوه ی بازی کردن این نوع سبک ها آشنا هستید بطوری که شما فقط باید با انگشت اشاره بر روی صفحه لمسی خود دست بزنید و شخصیت اصلی بازی را به جهت های مختلف حرکت دهید. شما میتوانید در بازی رکوردهایی که ثبت کرده اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و برای هم کری بخوانید. پس اگر از علاقمندان به بازی های Run هستید هم اکنون میتوانید بازی Ninja Kid Run را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Jelly Defense 1.18 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Jelly Defense برای اندروید

 

Jelly Defense 1.18 یا دفاع ژله ای یک بازی در سبک استراتژیک, اکشن برای اندروید است. خودتان را برای یک بازی استراتژیک بسیار جذاب در گوشی هوشمندتان آماده کنید.  این بازی توسط کمپانی idreams ساخته شده است. این بازی شبیه سازی شده بازی Neverhood است. اگر شما از افرادی هستید که استراتژی های خوبی دارید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم. بازی Jelly Defense از گیم پلی بسیار جذابی برخوردار است. همچنین گرافیک بازی یک گرافیک فانتزی و رنگارنگ است که عالی کار شده است. یکی از مهمترین ویژگی این بازی میتوان به موسیقی متن عالی آن اشاره کرد.

داستان بازی Jelly Defense درباره ی گروهی اشغالگر است که مناطق شما حمله کرده اند و حالا شما باید با نیروهای ژله ای خود و با تاکتیک ها و مهارت های خود برج هایی مسحکم را سر راه این ها بسازید و نگذارید که به مناطق شما وارد شوند. شما با ساختن این برج ها و کشتن اشغالگران میتوانید پول بدست آورید. پس اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک,اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی Jelly Defense را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1435 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Fruit Shoot 1.0 برای آندروید

 

دانلود بازی Fruit Shoot برای اندروید

 

Fruit Shoot 1.0 یک بازی در سبک تیراندازی با کمان برای سیستم عامل اندروید است. یک سوال از شما دارم, آیا تیرانداز خوبی هستید؟ اگر جوابتان بله هست پس خود را برای به چالش کشیدن آماده کنید. بازی Fruit Shoot یک بازی بسیار هیجانی است. شما در این بازی باید سیبی که بالای سر یک مرد قرار داده شده است را هدف بگیرید اگر هر دفعه بتوانید هدف را بزنید فاصله شما دورتر میشود و کار را برای شما سختر میکند. حواستان را جمع کنید اگر تیر را اشتباهی بزنید باید بازی را از اول آغار کنید.

گرافیک بازی به صورت دو بعدی و جذاب است و جزئیات خوبی رعایت شده است به عنوان نمونه وقتی تیر را به اشتباهی به یکی از نقاط بدن مرد بزنید دارای عکس العمل جالبی است. پس اگر از علاقمندان به بازی تیراندازی با کمان هستید هم اکنون میتوانید بازی Fruit Shoot را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 23 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Doors and Rooms PLUS v1.3.3 برای اندروید

 

دانلود بازی Doors and Rooms  برای اندروید

 

Doors and Rooms یکی از جالب ترین و اعتیادآورترین بازی های اندروید میباشد که اگر یکبار آنرا تجربه کنید ، برای همیشه طرفدار آن میشوید ! در بازی درها و اتاق ها شما باید در هر مرحله با باز نمودن در ، به مرحله ی بعدی بروید . در هر مرحله ، شما با یک در بسته مواجه میشوید که باید از هر طریقی آنرا باز کنید و از آن مرحله عبور کنید ؛ اما اینکار به هیچ وجه ساده نیست و با پیشرفت در بازی و رفتن به مراحل بالاتر ، شما با معماهایی برخورد میکنید که حل کردن آنها شاید برایتان ساعتها زمان ببرد !

در این نسخه نیز تعداد زیادی مراحل مختلف به بازی Doors and Rooms اضافه شده اند که میتوانید لذت بیشتری از آن ببرید و فسفر بیشتری بسوزانید . طراحی بازی نیز به خوبی صورت گرفته و مراحل متعدد ، میتواند مدت ها شما را سرگرم کند . هم اکنون میتوانید بازی Doors & Rooms برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست  دانلود دریافت نمایید  .

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 Premium برای اندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 اندروید

 

Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای اندروید است که به عنوان دنباله ای برای مجموعه بازی Angry Birds می باشد. در بازی Angry Birds Star Wars 2 همانند نسخه اول این بازی شما با پرندگان خشمگین وارد دنیا جنگ ستارگان می شوید و از سلاح های گوناگون برای نابودی دشمنان خوکی خود استفاده می کنید.اما زیبایی های این نسخه به همین جا تمام نمی شود بلکه در آن مراحلی وجود دارد که بازیکنان در نقش خوک ها ظاهر می شوند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars 2 برای اندروید را از سایت بست دانلود دریاف نمایید.

admin milad بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure برای اندروید

 

Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 در دسته ی بازی های ماجراجویی منتشر شده است و دارای یک فضای شاد و فانتزی میباشد . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، یک کاراکتر اصلی و مرکزی به نام پسر حلزونی وجود دارد که میتوانید از ویژگی های او استفاده کنید و از مراحل مختلف عبور کنید . شما در این بازی  باید با پریدن ، جاخالی دادن ، لیز خوردن و مبارزه با دشمنان زیادی که در سر راه دارید ، آیتم ها را جمع آوری کنید و به هدف خود برسید .

 

اما هدف شما در این بازی چیست ؛ هدف شما این است که به این پسر حلزونی کمک کنید تا پوسته ی صدفی خود را که توسط دشمنان شرور دزدیده شده است ، دوباره بدست بیاورد و بتواند زندگی عادی خود را ادامه دهد . اما در این راه ، شما کار سختی در پیش خواهید داشت و مطمئنا باید چندین ساعت زمان خود را به عبور از مراحل اختصاص دهید تا موفق شوید . شما میتوانید بازی پسر حلزونی SnailboyAn Epic Adventure را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود دریافت نمایید .

 

admin milad بازدید : 40 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Rail Rush 1.6.0 برای آندروید

 

دانلود بازی Rail Rush برای اندروید

 

Rail Rush 1.6.0 یا راه آهن راش یک بازی در سبک آرکید, اکشن برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای تبدیل شدن به یک پژوهشگر معدن آماده کنید. شما در بازی Rail Rush باید سوار بر یک واگن شوید و در ریل های پر پیچ و خم معدن به ماموریت های چالش برانگیز بروید. در بازی باید در مسیر حرکت خود سنگ های قیمتی را جمع آوری کنید و از دست آوردهایی که سراهتان قرار داده شده برای پیشرفت استفاده کنید.همچنین میتوانید تخم مرغ های صخره ای که سر راهتان است را بشکنید و هر چیزی که داخلش است را بدست آورید که در طول بازی لازمتان میشود.

از ویژگی ها مهم بازی میتوان به ۴ شخصیت متنوع برای کاوش, ۶ مکان پر از شگفتی مثل غار- آبشارها و غیره, گرافیک عالی و خیره کننده و غیره اشاره کرد. بازی توانسه از پلی استور نمره ۴.۳ از ۵ را کسب کند که این یک موفقیت بزرگ برای سازنده بازی یعنی Miniclip به حساب می آید. پس اگر از علاقمندان به بازی های آرکید, اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی Rail Rush را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی فکری The Room v1.0 برای اندروید

 

دانلود بازی The Room برای اندروید

 

The Room v1.0 یکی از جذابترین و البته ترسناک ترین بازی های سبک فکری و پازل سیستم عامل اندروید میباشد . تنها یک اتاق وجود دارد ، یک اتاق . شما به آن وارد میشوید ولی دیگر راه خروجی وجود ندارد ، تنها شما هستید و یک اتاق . اتفاقات اتاق برای شما تصمیم میگیرد . سرنوشت شما به هوشتان بستگی دارد و تنها کسی که میتواند شما را از این مهلکه نجات دهد خودتان هستید . پس دست به کار شوید ، از یکجا شروع کنید و همزمان با اتاق پیش بروید و هیجان آزاردهنده ای را تجربه کنید !

تمام صحنه ها و تصاویر این بازی به زیبایی طراحی شده اند و جزییات گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . بازی دارای مجموعه ای از سخت ترین و درعین حال ، جالب ترین پازل ها و معماهای فکری و فیزیکی میباشند که واقعا برای گذر از آنها باید فسفر بسوزانید . به هرحال اگر طرفدار بازی های فکری هستید ، این بازی را از دست ندهید . شما میتوانید بازی The Room را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت بست دانلود نمایید .

admin milad بازدید : 16 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی The Croods 1.2.0   کرودز برای آندروید

 

دانلود بازی The Croods برای اندروید

 

The Croods 1.2.0 یک بازی زیبا در سبک مدیریتی و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما انیمیشن The Croods را دیده باشید تقریبا داستان بازی دستتان می آید. این بازی زیبا توسط سازنده سری بازی معروف پردندگان خشمگین یعنی Rovio و با همکاری شرکت معروف انیمیشن سازی DreamWorks ساخته و عرضه شده است. اگر دوست دارید لحطات پر از شادی و نشاط داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که بازی The Croods را از دست ندهید.

داستان کلی بازی درباره ی یک مرد غار نشین با خانواده اش است که باید با شکستن سنگ ها و حمع آوری تجهزات مختلف به کشف مکان های جدید بپردازد و شما باید او را در این را یاری کنید. بازی  دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی است. پس اگر از علاقمندان به سبک فکری هستید هم اکنون میتوانید بازیThe Croods را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 8 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Riptide GP 2 1.1.1   جت اسکی برای آندروید

 

دانلود بازی Riptide GP 2 برای اندروید

 

Riptide GP2 1.1.1 یک بازی زیبا در سبک مسابقه ای, ورزشی برای سیستم عامل اندروید است. اگر علاقه به جت اسکی سواری دارید به هیچ وجه بازی Riptide GP 2 را از دست ندهید. اگر نسخه اول این بازی را انجام داده باشید میدانید که این بازی چقدر جذاب است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. از تغییرات مهم این نسخه میتوان به بهبود گرافیک آن اشاره کرد که بسیار خیره کننده شده است.

شما در این بازی  باید یک جت اسکی را انتخاب کنید و در مکان های مختلف و زیبا با رقیبانتان به مسابقه بپردازید و با پیروزی در هر مرحله به مرحله ی بعد بروید. از ویژگی های مهم بازی میتوان به داشتن ۹ جت اسکی, داشتن دستاوردهای مختلف در بازی برای ارتقای جت اسکی و باز کردن مراحل جدید, امکان کنترل با شتابسنج و غیره اشاره کرد. پس اگر به بازی های ورزشی, مسابقه ای علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Riptide GP 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin milad بازدید : 3 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Dungeon Keeper 1.0.51 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Dungeon Keeper برای اندروید

 

Dungeon Keeper 1.0.51 یا محافظ سیاه چال  یک بازی در سبک آرکید, اکشن برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا همه شما با کمپانی EA و بازی های محبوب این کمپانی آشنایی دارید. حالا این کمپانی ورژن جدید بازی Dungeon Keeper را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد. مععمولا بیشتر بازی هایی که داستان آنها بر نیروهای خیر و شر است, همیشه خیر پیروز ولی ایندفع خود را آماده کنید که باید در نقش یک شر قرار بگیرید و در مقابل قهرمانان خیر مقابله کنید. در بازی شما در نقش یک محافط سیاه چال قرار دارید و باید حیوانات و موجودات ترسناک را بگیرید و آن ها را برای رعب و وحشت , تخریب و از همه مهمتر مقابله با نیروی خیر پرورش  دهید.

از ویژگی های مهم بازی میتوان به گیم پلی دلهره آور, گرا فیک عالی HD, تنوع چشم گیر از موجودات جهنمی, انواع هیولاهای مختلف و وحشتناک, صداگذاری فوق العاده عالی, رایگان بودن بازی و غیره اشاره کرد. اگر شما هم از نجات شاهزاده، نجات جهان و غیره خسته شده اید و دوست دارید یک تجربه ی جدید داشته باشید به شما این بازی زیبا را پیشنهاد میکنیم. پس اگر از علاقمندان به بازی های آرکید, اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی Dungeon Keeper را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت بست دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 451
  • بازدید کلی : 6,264